Iseteeninduskeskkond
0

Ostu- ja müügitingimused

Spordiürituste Korraldamise Klubi MTÜ

Reg. kood 80140548

 

  1. Üldinfo
    1. Käesolevad ostu- ja müügitingimused kehtivad veebikeskkonna iseteenindus.jooks.ee (edaspidi Iseteeninduskeskkond) ja jooks.ee klientide (edaspidi Ostja) vahel sündmusele registreerimise või kauba (edaspidi Toode/Tooted) ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
    2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad jooks.ee Iseteeninduskeskkonnast Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
    3. Jooks.ee Iseteeninduskeskkonna haldajaks on MTÜ Spordiürituste Korraldamise Klubi, registreerimiskood 80140548, Juhkentali 12, 10132 Tallinn (edaspidi Müüja).
    4. Jooks.ee Iseteeninduskeskkond võimaldab registreerida erinevatele võistlustele ja osta erinevaid tooteid.
    5. Müüja jätab endale õiguse teha muudatusi ostu-müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Iseteeninduskeskkonna lehel. Tingimuste ning hinnakirja muudatused ja täiendused jõustuvad avaldamise hetkel.
    6. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on Müügitingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

 

  1. Kauba- ja hinnainfo
    1. Jooks.ee Iseteeninduskeskkonnas müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
    2. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
    3. Teave toote kohta on esitatud Iseteeninduskeskkonnas vahetult toote juures.

 

  1. Tellimuse vormistamine
    1. Tellimuse saab vormistada jooks.ee Iseteeninduskeskkonnas logides sisse oma kontole või luues uue konto. Tellimuse saab teha ka ilma kontot omamata.
    2. Tellimuse vormistamiseks tuleb valida soovitud toode/tooted. Sündmusele registreerimiseks tuleb registreerimisvormil täita osaleja(te) andmed (isikuandmed ja kontaktandmed). Muu kauba ostmisel tuleb valida sobiv toode ja kogus. Tooded lisatakse ostukorvi.
    3. Järgmises etapis kuvatakse tellimus ja saab lisada uue osaleja või valida e-poest uue toote. Samuti saab lisada täiendavad andmed:
  • kinkekaardi number või sooduskood
  • toodete kohaletoimetamise viis
  • tellija ja arve saaja andmed

 

Samal lehel on olemas “märkuste” lahter, kuhu Ostja saab soovi korral lisada täiendavat infot tellimuse kohta.

Sellest etapist edasiliikumiseks, tuleb Ostjal märkida:

  • kas soovib saada korraldajalt infot e-posti ja SMS-i teel;
  • aktsepteerib võistluse juhendit, Müüja müügitingimusi ja privaatsuspoliitikat;
  • kinnitab, et registreeringusse sisestatud andmed on korrektsed ja osaleja on piisavalt treeninud võistlusel osalemiseks.
  1. Edasi liikudes kuvatakse kogu tellimus ja näidetakse tellimuse tasu suurus. Tellimuse kinnitamise järgselt saab tellimuse eest tasuda pangalingi või krediitkaardi makselahenduse abil. Kui ei ole võimalik kohe makset sooritada, saab valida arvega maksmise viisi.
  2. Tellimuse kinnitus saadetakse Ostja e-posti aadressile.
  3. Ostu-müügileping Müüja ja Ostja vahel jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
  4. Sündmusele registreerimise kinnituseks on osaleja nimi vastava sündmuse Registreerunute nimekirjas. Registreerunute nimekirjad on kuvatud www.jooks.ee. vastava võistluse alamlehel.
  5. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata Jooks.ee Iseteeninduskeskkonna menüüpunktist “Tellimused” ja “Arved”.
  6. Kui tellitud tooteid ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

  1. Kohaletoimetamine
    1. Toodete saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
    2. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul.
    3. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
    4. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui Tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada või ette näha.

 

  1. Taganemisõigus
    1. Pärast füüsilise tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
    2. Taganemisõigused sündmusele registreerides (ümberregistreerimine, raha tagasiküsimine) on toodud välja vastava sündmuse juhendis.
    3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks (sarnasel viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes).
    4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise/pretensiooni esitamise avaldus ning saata see e-posti aadressile jooks@jooks.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
    6. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
    7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba transpordifirmale.
    8. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
    9. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
    10. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Iseteeninduskeskkonnas on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

  1. Pretensiooni esitamise õigus
    1. Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.
    2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kuue kuu jooksul Müüja poole, saates kauba tagastamise/pretensiooni esitamise avalduse aadressile jooks@jooks.ee või helistada telefonil: +372 6087576.
    3. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
    4. Kui Jooks.ee Iseteeninduskeskkonnast ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
    5. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 7 päeva jooksul.

 

  1. Vaidluste lahendamine
    1. Kui Ostjal on Jooks.ee Iseteeninduskeskkonna või Müüja osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile jooks@jooks.ee või helistada telefonil: +372 6087576.
    2. Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet aadressil Sõle 23a, 10614 Tallinn, e-post: info@ttja.ee.
    3. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

  1. Isikuandmete kaitse, andmete töötlemine ja turvalisus
    1. Isikuandmete kaitse tingimustega saab lähemalt tutvuda siin.
    2. Müüja kasutab Ostja poolt esitatud andmeid ainult ostu-müügilepingu täitmiseks. Ostja poolt esitatud andmeid kasutatakse konfidentsiaalselt ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele välja arvatud:
  • võistluse korraldaja lepingulistele partneritele, kes on volitatud spordiüritusega seotuid teenuseid pakkuma;
  • transporditeenust pakkuvale ettevõttele (kui on tellitud füüsiline toode);
  • ning seaduses sätestatud juhtudel teistele kolmandatele isikutele.
Privaatsuspoliitika Ostu- ja müügitingimused